Czy używasz tych 12 skutecznych nagłówków?

środa, 18 październik 17, 12:00

Nie bój się wypełniać tych nagłówków nawet brutalnie, na żywo, bo łatwiej jest później poprawić, niż wymyślić od razu właściwą treść.

W materiałach kurs Master Copywriter znajdziesz przykłady 100 takich nagłówków, które udowodniły swoją skuteczność. Pamiętaj jednak, że nagłówek, który nie współgra z resztą oferty, nie będzie prowadził do Najbardziej Oczekiwanej Akcji (NOA).

OK, bez zbędnego gadania przejdźmy od razu do rzeczy:


1. “Ty też możesz śmiać się z... (problem Klienta, osoba z problemem jaki sądzi, że ma Twój Klient), jeśli... (oczekiwana przez nas akcja)”

”Ty też możesz śmiać się z koleżanek dręczących się dietami”.
Ten nagłówek jest bardzo trudny, bo on musi być wiarygodny. Wiele lat temu stał się popularny w polskim Internecie, po tym jak napisałem w artykule, że był znacznie skuteczniejszy niż inne przeze mnie testowane. Wiele osób używało i używa go jednak w nieprawidłowym kontekście, lub w sposób.

2.“Dlaczego niektórzy (target - nasza grupa Klientów) nie mają problemu”

“Dlaczego niektórzy mikroprzedsiębiorcy nie mają problemu z aktualną stroną”
Nie każdy nagłówek pasuje do każdej branży, ale trzeba przynajmniej wykonać próbę.

3. “Dlaczego…(interesujący news)?”

To może być np.:
”Dlaczego kobiety będące po 40-stce masowo zaczynają jeść to nietypowe warzywo?”


4. “Kto jeszcze chce…(korzyść i korzyść)”

“Kto jeszcze chce mieć skuteczną stronę i wydać na to poniżej 1000 zł”


5. “Śmiali się, gdy…(akcja, której nie mogą ludzie zrozumieć), ale gdy…(korzyść)”

“Śmiali się, gdy po 40-stce zaczęłam sobie truchtać popołudniami, ale gdy zobaczyli, jak schudłam...”
Pokazuj konkret. Zasada tak, jak w przypadku numeru 1.

6. “Jak [korzyść] i [korzyść]”

“Jak mieć lokalny biznes i dobrze z tego żyć”
“Jak mieć lokalny biznes i postawić za to dom”
Zbadaj cel Twojego Klienta i wrzuć to do nagłówka.
Newsletter

Newsletter CzasNaE-Biznes

Cotygodniowa dawka darmowych artykułów od Piotra Majewskiego - ojca chrzestnego polskiego małego e-biznesu...

Dołącz do 98 343 czytelników