Jak natychmiast zwiększyć skuteczność i dochodowość Twojej strony WWW?

...a w długim okresie zwiększyć jej oglądalność
bez inwestowania pieniędzy?

Czy wiedziałeś, że:

Typowe wskaźniki biznesowe rosną o 83% po przebudowie serwisu pod kątem jego większej użyteczności.
Jakob Nielsen, guru usability
styczeń 2008

Jeśli projektowałeś Twoją stronę www samodzielnie lub zleciłeś to "kreatywnej agencji" jest prawie pewne, że jej użyteczność i intuicyjność jest upośledzona.

Większość stron www jest zbyt skomplikowana i przez to mało intuicyjna. Ludzie odwiedzający Twoje strony www najprawdopodobniej albo się na niej gubią, ale nie mają pojęcia co mogą na niej znaleźć ciekawego.

Podczas konsultacji z Klientami wielokrotnie okazywało się, że ciekawe i interesujące dla odwiedzających elementy ich stron były praktycznie niemożliwe do zlokalizowania dla typowego, potencjalnego Klienta.

Jeśli poświęciłeś na budowę Twojej strony wiele czasu lub wiele pieniędzy i strona ta nie jest użyteczna, większość Twoich odwiedzających nie będzie miała szansy docenić Twojego poświęcenia.

Zajrzyj do swoich statystyk i odpowiedz na te pytania:

  1. Czy ponad 90% Twoich odwiedzających opuszcza stronę po pierwszej wizycie?
  2. Czy ruch bezpośredni (czyli odwiedzający, którzy wpisują Twoją domenę do przeglądarki) jest stały, maleje lub nieznacznie rośnie?
  3. Czy udział osób powracających na Twoją stronę rośnie?
  4. Czy średni czas spędzany na Twojej stronie nie przekracza 2 minut?

To tylko kilka z typowych objawów nieużytecznej strony www.

Jeśli zauważyłeś w Twoich statystykach któryś z tych objawów, rozwiązaniem jest poprawa użyteczności Twojej strony, w czym chcemy Ci pomóc.

Jeśli nie potrafisz sprawdzić tych danych, tym bardziej potrzebujesz naszej pomocy.

Poprawa użyteczności Twojej Strony WWW zapewni Ci:

  1. Wzrost skuteczności Twojej Strony w pozyskiwaniu nowych Klient, kontaktów i kontrahentów.
  2. Mniej osób będzie uciekało z Twojej strony po pierwszych odwiedzinach i będą spędzali na niej więcej czasu - a to oznacza większą szansę na zrealizowanie zakładanego celu.
  3. Więcej osób będzie powracało na Twoją stronę, co zwiększy szansę na sprzedaż/kontakt oraz zwiększy częstotliwość sprzedaży w długim okresie.
  4. Więcej osób będzie kierowała swoich znajomych na Twoją stronę wiedząc, że znajdą na niej bez problemu rozwiązania swoich problemów. W długim okresie da Ci to wzrost oglądalności dzięki najskuteczniejszej formie promocji - przekazowi ustnemu.

Podczas Analizy Użyteczności Twojej Strony WWW:

  1. Przeanalizujemy do 3 kluczowych podstron Twojego serwisu pod kątem ich użyteczności.
  2. Wskażemy, co trzeba poprawić, aby ich obsługa była intuicyjna.
  3. Wskażemy, co trzeba zmienić, aby prawidłowo prezentować Twój przekaz i aby był on zrozumiały dla odwiedzających.
  4. Zwrócimy Ci uwagę na typowe błędy konstrukcyjne Twojej strony, które ograniczają użyteczność oraz utrudniają pozycjonowanie Twojej strony w wyszukiwarkach.
  5. Wykorzystamy nasze ponad 9letnie doświadczenie w sprzedaży w Internecie, aby zasugerować nieskuteczne lub źle wdrożone elementy sprzedażowe.

To jest usługa specjalnie przygotowana dla mikro i małych firm. Rozumiemy Twój ograniczony budżet - dołożymy starań, aby nasze sugestie nie wymagały od Ciebie znacznych inwestycji w konieczne przeróbki. Ponadto gdzie to możliwe wskażemy bezpłatne lub bardzo tanie rozwiązania technologiczne umożliwiające wprowadzenie sugerowanych zmian.

W ciągu 7 do 14 dni otrzymasz od nas kilkustronnicowy, opisujący w maksymalnie przejrzysty i zrozumiały dla laika raport z analizy w postaci pliku PDF. Raport ten będziesz mógł z powodzeniem wykorzystać do samodzielnego wprowadzenia zmian lub przekazać go osobie, która tworzy Twoją stronę.

Po otrzymaniu raportu będziesz miał 14 dni na zadanie pytań dotyczących treści raportu, jeśli cokolwiek będzie dla Ciebie niezrozumiałe.

Skorzystanie z tej oferty to najtańszy sposób, aby błyskawicznie poprawić użyteczność Twojej strony, a w raz z nią jej skuteczność w pozyskiwaniu Klientów, kontaktów i budowaniu marki.

Złóż zamówienie już teraz:


pozdrawiam,
Piotr Majewski
autor bestsellera „Czas na e-biznes
właściciel zbyt wielu e-biznesów, aby je wymieniać
To jest oferta ograniczona ilościowo.

Jeśli będziesz zwlekał z decyzją,
nie możemy zagwarantować, że później
ta oferta nadal będzie aktualna.
Zapisy wstrzymane