Jaki biznes chcesz zbudować?

Chcę mieć czas i pieniądze Chcę po prostu pieniądze

Od 2000 roku pomagam przedsiębiorcom realizować plany biznesowe

Piotr Majewski

Oto przykłady firm, które nie zarabiają na swoim podstawowym produkcie.

Piotr Majewski

Większość przedsiębiorców zna zasadę Pareto, lub zasadę 80-20, ale ja patrzę na tę zasadę inaczej, szerzej.

Piotr Majewski

Swoim Klientom od dawna przekazuję wydawałoby się kontrowersyjną zasadę: sprzedaj Klientom to czego chcą, a daj mi to, czego potrzebują.

Piotr Majewski

Zanim zaczniesz tworzyć swój produkt lub produkty i wdrażać zaawansowane techniki sprzedażowe, dobrze na początku konkretnie ustalić, co oferować potencjalnym Klientom, aby chcieli to stosunkowo chętnie kupić i (co jest równie ważne), chcieli przyjść po więcej. Niby banał, ale czy na pewno? Sprawdźmy, czy nie popełniasz błędu...

Piotr Majewski

Jeżeli chcesz zbudować biznes wokół produktu, a przez biznes rozumiem to, co generuje Klientów powracających, to zawsze dostarczaj więcej niż Klienci oczekują lub się spodziewają.

Piotr Majewski

Zastanów się. Co było historycznie lepszym wyborem: życie osadnicze czy koczownicze? Hodowla i uprawa czy polowanie i zbieractwo?

Piotr Majewski
Firmy, które są najbardziej podatne na działania konkurencji i wahania rynku mają jedną cechę wspólną: skupiają się na pozyskiwaniu transakcji. Pojawia się Klient i jest dla nich anonimowy - nawet jeśli pozostawia swoje dane. Kontakt utrzymują z nim tak długo, aż zapłaci, odbierze towar i ewentualnie oceni zakup na Ceneo pokaż więcej...
Piotr Majewski

Mój biznes opiera się przede wszystkim na Klientach po 30 roku życia, bardzo często przedsiębiorcach z wieloletnim doświadczeniem, a czytelników mam raczej w młodszym wieku. Jak mądrze prowadzić marketing w takiej sytuacji?

Piotr Majewski

Pytanie od Klienta: Jestem producentem kosmetyków i moim problemem jest to, że wszystko robię sam. Nawet sklep internetowy prowadzę sam. I przez to czuję, że mój biznes jest mało efektywny.

Piotr Majewski

Sprawdź czy jesteś wśród tych przedsiębiorców, którzy nieświadomie akceptują same "ochłapy" z rynku, zamiast walczyć o najlepszą kąski.