Trójca Sukcesu - czyli jak osiągnąć prawdziwy, zdrowy sukces?
Pomagam małym i średnim przedsiębiorcom zwiększyć sprzedaż i zbudować biznes marzeń. Robię to, ponieważ wierzę, że źródłem wszystkich istotnych… więcej
Trójca Sukcesu - czyli jak osiągnąć prawdziwy, zdrowy sukces?
Sukces ma 3 postacie, ale te 3 postacie tworzą jedność i tylko jako jedność są Sukcesem. Sukces Finansowy, Osobisty i Rodzinny. Jeśli zaniedbasz chociaż jeden z nich, masz ułudę sukcesu.
Są rzeczy ważne. I są rzeczy najważniejsze. Dzisiejszy wpis jest o tych drugich.
Budujesz biznes na lata czy tylko zarabiasz pieniądze?
Zarabianie pieniędzy i robienie biznesu to wbrew pozorom dwa odrębne zagadnienia. Jeśli nie rozumiesz dobrze, co je różni, do końca życia będziesz sprzedawał swój czas za pieniądze...
Oto przykłady firm, które nie zarabiają na swoim podstawowym produkcie.
Większość przedsiębiorców zna zasadę Pareto, lub zasadę 80-20, ale ja patrzę na tę zasadę inaczej, szerzej.
Swoim Klientom od dawna przekazuję wydawałoby się kontrowersyjną zasadę: sprzedaj Klientom to czego chcą, a daj mi to, czego potrzebują.
Zanim zaczniesz tworzyć swój produkt lub produkty i wdrażać zaawansowane techniki sprzedażowe, dobrze na początku konkretnie ustalić, co oferować potencjalnym Klientom, aby chcieli to stosunkowo chętnie kupić i (co jest równie ważne), chcieli przyjść po więcej. Niby banał, ale czy na pewno? Sprawdźmy, czy nie popełniasz błędu...
Jeżeli chcesz zbudować biznes wokół produktu, a przez biznes rozumiem to, co generuje Klientów powracających, to zawsze dostarczaj więcej niż Klienci oczekują lub się spodziewają.
Zastanów się. Co było historycznie lepszym wyborem: życie osadnicze czy koczownicze? Hodowla i uprawa czy polowanie i zbieractwo?
Mój biznes opiera się przede wszystkim na Klientach po 30 roku życia, bardzo często przedsiębiorcach z wieloletnim doświadczeniem, a czytelników mam raczej w młodszym wieku. Jak mądrze prowadzić marketing w takiej sytuacji?
Pytanie od Klienta: Jestem producentem kosmetyków i moim problemem jest to, że wszystko robię sam. Nawet sklep internetowy prowadzę sam. I przez to czuję, że mój biznes jest mało efektywny.
Sprawdź czy jesteś wśród tych przedsiębiorców, którzy nieświadomie akceptują same "ochłapy" z rynku, zamiast walczyć o najlepszą kąski.
Każdemu uczestnikowi Akademii CzasNaE-Biznes (oprócz 100h niesamowitych, praktycznych wykładów) proponuję jedną bezpłatną rozmowę telefoniczną/skype, podczas której pomagam odnaleźć właściwą strategię i podpowiadam, jak najlepiej wykorzystać zasoby Akademię. Daję konkretne odpowiedzi.
W środę, o 9 rano postanowiłem pojechać na centrum handlowego. O 9:30 wjechałem na obwodnicę i zobaczyłem coś, co wprawiło mnie w zdumienie...
Mam też Ciebie 13 minutową prezentację multimedialną nt. strategii:
Praca w samym centrum biznesowym miasta... nie kumam i współczuję.