Jeżeli wiesz do kogo mówisz i co mówisz.

wtorek, 27 czerwiec 23, 17:00

Wiesz, czego nie mówisz.

Nie potrzebujesz dotrzeć do wszystkich, czyli złapać swoim marketingiem jak najszerszej grupy osób.

To nagle okazuje się, że to jest dużo łatwiejsze. Masz jeden przekaz, który jest zawsze bardzo podobny.

Jeśli pracujesz w ramach jednego konkretnego przekazu, na codzień Twój marketing musi po prostu powiedzieć to samo, ale trochę inaczej, lepiej.

To jest naprawdę dużo łatwiejsze niż wymyślanie ciągle nowego przekazu.

Mało tego...

Mając jeden, konkretny przekaz skierowany do konkretnego odbiorcy, możesz w swoim marketingu być… konkretny. A jeżeli wiesz coś o copywritingu, to wiesz też, że konkretny przekaz działa lepiej od ogólnego. Jest skuteczniejszy.

Stwórz strategię, a marketing stanie się skuteczniejszy i łatwiejszy.

Komentarze

Newsletter Strategia, Separacja i Skalowanie

Skupiamy się na strategii, budowaniu procedur, procesów i zespołów. Na odseparowaniu Cię od działalności operacyjnej i przygotowaniu Twójego biznes na skalowanie. Na zamianie etatu, który nazywasz biznesem, na prawdziwy biznes.

Dołącz do 97 012 czytelników