Dlaczego nie masz silnej marki?

Jeżeli jakaś #strategia znana jest z tego, że działała na jakiejś grupie klientów, to prawie na pewno będzie cały czas działała na tej grupie klientów.

Jeśli Tobie nie działa, to prawdopodobnie stosujesz niewłaściwe metody, produkt jest nie ten, cena jest nie ta, oferta jest zła.

Problem z budowaniem dochodowego biznesu w oparciu o sprawdzoną strategię jest taki, że gdy coś idzie za wolno, albo inaczej niż założyłeś, wywalasz do kosza dobrą strategię np. szukasz zupełnie innego klienta, typu produktu albo cen, zamiast przyjrzeć się np. Twojej ofercie.

Zmieniając ciągle główne założenia strategii, nigdy nie zbudujesz marki i biznesu, który będzie rozpoznawalny przez grupę klientów, na której Ci zależy.
Piotr Majewski
Pomagam przedsiębiorcom usługowym odseparować się od działalności operacyjnej i przygotować biznes na skalowanie.