Majewski Business Consulting

Majewski Business Consulting to firma specjalizująca się w marketingu internetowym i strategii dla firmy usługowych od 2002 roku.
 
Świadczymy usługi doradcze, szkoleniowe, wdrożeniowe.
 
Wydajemy produkty informacyjne autorstwa Piotra Majewskiego oraz współpracujących ekspertów.

Piotr Majewski, właściciel

Piotr Majewski

 
Skupiam się na dostarczaniu wiedzy i narzędzi pomagających firmom wiedzowym (i usługowym) wykorzystać marketing bezpośredni do sprzedaży przez Internet na otwartym rynku.Mam największe w Polsce doświadczenie w sprzedaży wiedzy przez Internet.
 
Od 2000 roku uczę małe i średni firmy jak robić e-biznes w Polsce. Byłem pierwszy w naszym kraju, który systematycznie przekazywał praktyczną wiedzę w tym temacie. W 2007 roku napisałem bestseller ?Czas na e-biznes”, w 2010 ?125 pytań nt. e-biznesu do Piotra Majewskiego”. Samodzielnie zaprojektowałem od strony merytorycznej program największego projektu szkoleniowego z zakresu e-biznesu w Polsce ?Rozwijamy E-Biznes”, w którym wzięło udział 1900 firm.
 
Przez te wszystkie lata z mich rad korzystały najróżniejsze biznesy. Nie da się jednak ukryć, że od samego początku skupiłem się na marketingu bezpośrednim (głównie e-mail marketing) wykorzystywanym do sprzedaży wiedzy i innych usług w Internecie.
 
W 2002 roku stworzyłem CNEB.pl - jeden z KILKU pierwszych w Polsce płatnych serwisów z wiedzą.
 
W 2004 roku stworzyłem FreeBOT.pl - pierwszą Polską usługę oferującą wielokrotny autoresponder, narzędzie niezbędne w biznesie sprzedającym wiedzę i usługi.
 
W 2007 roku Wydawnictwo Helion wydało moją książkę Czas na e-biznes - pierwszy polski bestseller o tej tematyce. W konferekcji z okazji premiery wzieło udział 400 osób.  
 
W 2007 roku stworzyłem też Ekademia.pl (wcześniej NetCoaching.pl) pierwszą na ŚWIECIE otwartą platformę do sprzedaży szkoleń i e-learningu - dopiero w 2010 roku pojawili się poważni konkurencji na świecie i
w Polsce.
 
W 2013 roku  pokazałem Klientom na szkoleniu MAKE the CHANGE mój unikalny model budowania firmy usługowej, który do dzisiaj jest fundamentem każdego wdrożenia i konsultacji, jakie robię dla Klientów. Po kilku iteracjach nazwałem go CAPS2 - od słów Clients, Authority, Profits, Separation & Scale.
 
Skupiam się na tym, w czym bez żadnego zażenowania mogę powiedzieć, i moi Klienci to potwierdzą, mam największe doświadczenie:
 
Skupiam się na dostarczaniu wiedzy i narzędzi pomagających firmom wiedzowym (i usługowym) wykorzystać marketing bezpośredni do sprzedaży wiedzy i usług przez Internet na otwartym rynku.
 
Sprzedaż wiedzy w Internecie to moja kompetencja, w tym zakresie nie ma na mnie mocnych w Polsce. Poświęcając się temu wąskiemu zagadnieniu udało mi się utrzymać pozycję lidera i zawsze dostarczać moim Klientom rozwiązania nie tylko najlepsze teraz, ale również takie, które działać dopiero zaczną.
 
Bo tak, jak w 2002 roku tworząc jeden z pierwszych Polskich serwisów abonamentowych z płatną wiedzą, w 2004 roku tworząc pierwszy Polski autoresponder i 2007 tworząc pierwszą na ŚWIECIE otwartą platformę do sprzedaży i dostarczania wiedzy on-line mam wrodzone wyczucie w tej branży i wiem, co w przyszłości będzie na topie.
 
A co z resztą biznesów?
 
Zawsze twierdziłem i nadal twierdzę, że marketing bezpośredni oraz sprzedaż przez Internet usług wysokomarżowych (nawet cudzych) to jedna z najlepszych strategii dla biznesów sprzedających dowolnego rodzaju produkty w Internecie. Wielu moich Klientów nie miało problemów z przełożeniem moich doświadczeń na swoje branże i dzięki nietypowemu dla ich branży podejściu osiągało lepsze niż konkurencja wyniki.
 
Jeśli więc sprzedajesz produkty i rozumiesz potęgę marketingu bezpośredniego, nadal znajdziesz pomoc w moich materiałach i narzędziach... jednak nie skupiam się osobiście na tego typu biznesach.
 
Moi Klienci oczekują ode mnie perfekcji w dostarczaniu wiedzy i narzędzi pomagających firmom wiedzowym (i usługowym) z wykorzystaniem marketingu bezpośredniego sprzedawać przez Internet na otwartym rynku.
 
Nie ważne czy masz mikrofirmę, czy jesteś liderem całej branży - pomagałem firmom każdej wielkości i nie zdarzyło mi się jeszcze, abym trafił w Polsce na kogoś, kogo nie byłem w stanie nauczyć nowych rzeczy w zakresie sprzedaży wiedzy i usług w Internecie - a pracowałem z firmami dopiero startującymi, jak i tymi z obrotami rzędu 100 milionów złotych, z właścicielami, dyrektorami marketingu i prezesami.
 Newsletter dla dojrzałych przedsiębiorców

"Strategia, Separacja i Skalowanie"

Zamień swoją firmę w strategiczny, odseparowany od Ciebie i skalowalny biznes. Ten newsletter Ci w tym pomoże:

Dostaniesz e-mailem powiadomienia o nowych esejach
dostępnych publicznie przez 3 dni od daty publikacji.
Wykup abonament, aby mieć nieograniczony dostęp