Czy jesteś niewolnikiem własnego biznesu? Co zrobić, aby to zmienić?
Kurs trwa 11 dni. Codziennie otrzymasz 1 lekcję. Jest też opcja szybszego dostępu do całości po zapisie.
Każdą lekcję otrzymasz e-mailem z całą lekcją w treści wiadomości - nie musisz nigdzie klikać.
Raz w miesiącu spotkamy się na sesji Q&A, podczas której odpowiem na Wasze pytania
Trudność w budowaniu biznesu strategicznego nie wynika z tego, że technicznie jest to skomplikowane.
Trudność polega na tym, że budowanie biznesu wymaga kompletnie - a jest to mocno niedopowiedziane - innego sposobu myślenia o biznesie, o jego zasobach, o Twojej pracy, o Twoich zadaniach i (co jest najtrudniejsze) o Twoich... [ reszta w kursie ]
Gdy tym pytaniem rozpocząłem kiedyś szkolenie biznesowe, uczestnik zadziornie spytał mnie:
Piotrek, po co w ogóle mówisz o strategii? Przecież wszyscy wiedzą, że po prostu trzeba mieć strategię. Przejdźmy do konkretów.
Ponieważ nie jest moim zadaniem klepać Klientów po plecach, ale przeprowadzać ich przez zmianę. Ponieważ zmiana na biznes strategiczny wymaga często wstrząsu. Ponieważ potrzebowałem jego uwagi, odpowiedziałem... [ reszta w kursie ]
Przedsiębiorca bez strategii zachowuje się jak liść na wietrze.
Nie podążasz własną ścieżką. Na Twoje decyzje większy wpływ mają czynniki zewnętrzne, niż wewnętrzne ustalenia. Zamiast działać, mnożysz decyzje. Nawet jeśli są to decyzje strategiczne, to ich mnożenie świadczy o tym, że nie działasz strategicznie. W efekcie coraz częściej jesteś... [ reszta w kursie ]
Doskonałym przykładem biznesu strategicznego jest Apple.
Strategia zdefiniowana przez Steve'a Jobsa i kontynuowana przez Tima Cooka niczym grawitacja nie pozwala zejść firmie z orbity sukcesu. I to jest sekret tej firmy mimo iż konkurencji, dziennikarzom, krytykom i "ekspertom" wydawało się, że... [ reszta w kursie ]
Gdy działasz strategicznie, grupa docelowa, do której chcesz dotrzeć jest konkretna, a więc też najczęściej węższa.
Gdy operujesz na konkretnej grupie docelowej, reklama staje się względnie tańsza. Oczywiście, będziesz płacić więcej za kliknięcia i pozyskanie adresu. Ale... [ reszta w kursie ]
DARMOWY KURS E-MAILOWY
Co zrobić, aby Twój biznes był łatwiejszy?
1️⃣ Wypełnij formularz swoimi danymi
2️⃣ Odbierz e-mail z prośbą o potwierdzenie subskrypcji
Jeśli e-mail nie dotrze w ciągu 5 minut, sprawdź spam.
Jeśli trafił do spamu, oznacz, że to nie jest spam.
3️⃣ Kliknij w link w e-mailu z prośbą o potwierdzenie subskrypcji
4️⃣ Kolejne lekcje będziesz otrzymywał codziennie o tej samej porze.
Podczas 2 godz. rozmowy online rozpoznamy problem, którego rozwiązanie da Ci najwięcej korzyści i przedstawię konkretne rozwiązanie tego problemu.
Umów się tutaj Napisz, jeśli masz pytania