DARMOWY KURS E-MAILOWY

Co zrobić, aby Twój biznes był łatwiejszy?

Czy jesteś niewolnikiem własnego biznesu? Co zrobić, aby to zmienić?

Zapisz się Inne kursy

Co otrzymasz po zapisaniu się?

11 LEKCJI

Kurs trwa 11 dni. Codziennie otrzymasz 1 lekcję. Jest też opcja szybszego dostępu do całości po zapisie.

KaŻDA LEKCJA NA E-Mailu

Każdą lekcję otrzymasz e-mailem z całą lekcją w treści wiadomości - nie musisz nigdzie klikać.

SESJE Q&A

Raz w miesiącu spotkamy się na sesji Q&A, podczas której odpowiem na Wasze pytania

Zapisz się teraz   albo czytaj dalej ⬇️

DARMOWY KURS E-MAILOWY

Co zrobić, aby Twój biznes był łatwiejszy?

Lekcja 1

Kiedy robisz biznes, zamiast go budować...

Trudność w budowaniu biznesu strategicznego nie wynika z tego, że technicznie jest to skomplikowane.

Trudność polega na tym, że budowanie biznesu wymaga kompletnie - a jest to mocno niedopowiedziane - innego sposobu myślenia o biznesie, o jego zasobach, o Twojej pracy, o Twoich zadaniach i (co jest najtrudniejsze) o Twoich...   [ reszta w kursie ]

Lekcja 2

Dlaczego warto wdrożyć strategię?

Gdy tym pytaniem rozpocząłem kiedyś szkolenie biznesowe, uczestnik zadziornie spytał mnie:

Piotrek, po co w ogóle mówisz o strategii? Przecież wszyscy wiedzą, że po prostu trzeba mieć strategię. Przejdźmy do konkretów.

Ponieważ nie jest moim zadaniem klepać Klientów po plecach, ale przeprowadzać ich przez zmianę. Ponieważ zmiana na biznes strategiczny wymaga często wstrząsu. Ponieważ potrzebowałem jego uwagi, odpowiedziałem... [ reszta w kursie ]

Lekcja 3

Wpływ strategii na podejmowanie decyzji

Przedsiębiorca bez strategii zachowuje się jak liść na wietrze.

Nie podążasz własną ścieżką. Na Twoje decyzje większy wpływ mają czynniki zewnętrzne, niż wewnętrzne ustalenia.  Zamiast działać, mnożysz decyzje. Nawet jeśli są to decyzje strategiczne, to ich mnożenie świadczy o tym, że nie działasz strategicznie. W efekcie coraz częściej jesteś...  [ reszta w kursie ]

Lekcja 4

STUDIUM: Apple w silnym polu grawitacji strategii Steve'a Jobsa

Doskonałym przykładem biznesu strategicznego jest Apple.

Strategia zdefiniowana przez Steve'a Jobsa i kontynuowana przez Tima Cooka niczym grawitacja nie pozwala zejść firmie z orbity sukcesu. I to jest sekret tej firmy mimo iż konkurencji, dziennikarzom, krytykom i "ekspertom" wydawało się, że...   [ reszta w kursie ]

Lekcja 5

Wpływ strategii na efektywność reklamy, marketingu i sprzedaży

Gdy działasz strategicznie, grupa docelowa, do której chcesz dotrzeć jest konkretna, a więc też najczęściej węższa.

Gdy operujesz na konkretnej grupie docelowej, reklama staje się względnie tańsza. Oczywiście, będziesz płacić więcej za kliknięcia i pozyskanie adresu. Ale...  [ reszta w kursie ]

Lekcja 6

Wpływ strategii na efektywność procesów i biznesu

Lekcja 7

Wpływ strategii na markę

Lekcja 8

Wpływ strategii na życie właściciela

Lekcja 9

STUDIUM: Od samozatrudnienia do biznesu w 18 miesięcy i 4x wzrostu sprzedaży

Lekcja 10

Alternatywa dla braku strategii

Lekcja 11

Podejmij decyzję

Zapisz się TUTAJ ⬇️

DARMOWY KURS E-MAILOWY

Co zrobić, aby Twój biznes był łatwiejszy?

Podając numer telefonu wyrażasz zgodę na kontakt w celu omówienia zmian, które chcesz wykonać w Twoim biznesie oraz na to, ze kontakt może mieć charakter handlowy lub jego celem może być marketing bezpośredni produktów i usług.
Zgadzam się na przetwarzanie ww. danych osobowych w celach marketingu bezpośredniego produktów i usług zgodnie z Polityką Prywatności Ventureday P.S.A..

Jak zapisać się na kurs?

1️⃣ Wypełnij formularz swoimi danymi

2️⃣ Odbierz e-mail z prośbą o potwierdzenie subskrypcji
Jeśli e-mail nie dotrze w ciągu 5 minut, sprawdź spam.
Jeśli trafił do spamu, oznacz, że to nie jest spam.

3️⃣ Kliknij w link w e-mailu z prośbą o potwierdzenie subskrypcji

4️⃣ Kolejne lekcje będziesz otrzymywał codziennie o tej samej porze.

Odpowiedzi na częste pytania:

  • Kto będzie przetwarzał moje dane?
  • Jak mogę wypisać się z Waszej listy?
  • Po co Wam mój numer telefonu?
  • Chcę otrzymać cały kurs od razu