Piotr Majewski
Szukam aktualnie różnych metod zwiększania success-rate uczestników moich kursów. Studiuję różne badania na ten temat, analizuję retencję uczestników na kursie, dodaję do kursów ankiety dot. celu i optymalnego systemu nauki.

I tak się zastanawiam nad jedną opcją. Kurs MAKE the CHANGE podzieliliśmy na wiele małych fragmentów, aby łatwiej było przyswajać i
pokaż więcej...
Piotr Majewski

Zdrowych, pogodnych i spędzonych z najbliższymi Świąt Bożego Narodzenia

Piotr Majewski
Symptomy etatu udającego biznes:

Prawdopodobnie jesteś faktycznie ekspertem. Znasz się na tym, co robisz, potrafisz dowieźć rezultat. Twoi klienci, tych, których Ci się udało zdobyć, są zadowoleni z efektów Twojej pracy.

A jednak coś jest nie tak.

Prawdopodobnie jest tak, że jedyną siłą, która prowadzi Twój biznes do sukcesu, jesteś Ty. Jeżeli Ty
pokaż więcej...
Piotr Majewski
Mój znajomy z branży, gdy miał dwadzieścia parę lat, prowadził biznes na zasadzie chaosu. Z użyciem osobistej "magii". I o mały włos przez to nie umarł.

To jest bardzo zdolny człowiek, więc jeśli się przyłoży, włoży w to całą swoją energię, to jest w stanie dowieźć rezultaty, zarobić dużo pieniędzy
pokaż więcej...
Piotr Majewski
Biznes bez strategi zachowuje się, jak liść na wietrze.

Pada jakaś ciekawa propozycja, od razu skręcasz w jej stronę. Klient czegoś, idziesz w drugą stronę. Przeczytałeś jakiś artykuł, zaraz Twój biznes robi jeszcze coś innego.

Przez cały czas tylko reagujesz na czynniki zewnętrzne, nie podążasz własną ścieżką.

Nie masz strategii. 

Strategia i zbudowane wokół
pokaż więcej...
Piotr Majewski
Jeżeli nie masz systemów, nie masz procedur, nie masz automatyzacji, nie masz zespołu…

… i przyłożysz duże pieniądze do reklamy, to po prostu zabijesz sobie biznes. Nawet skuteczna reklama skierowana na nieefektywny system nie będzie w stanie na siebie zarobić.

To jest lepsza sytuacja. Gorzej jest, jeśli zarobi, ale słabo dopracowany system
pokaż więcej...
Piotr Majewski

Zanim wydasz duże pieniądze na reklamę…

Jeżeli nie masz systemów, nie masz procedur, nie masz automatyzacji, nie masz zespołu i przyłożysz duże pieniądze do reklamy, to po prostu zabijesz sobie biznes, bo ta reklama nie będzie w stanie na siebie zarobić.

Piotr Majewski
Jeżeli wiesz do kogo mówisz i co mówisz.

Wiesz, czego nie mówisz.

Nie potrzebujesz dotrzeć do wszystkich, czyli złapać swoim marketingiem jak najszerszej grupy osób.

To nagle okazuje się, że to jest dużo łatwiejsze. Masz jeden przekaz, który jest zawsze bardzo podobny.

Jeśli pracujesz w ramach jednego konkretnego przekazu, na codzień Twój marketing musi
pokaż więcej...
Piotr Majewski
Co jest najtrudniejsze w życiu przedsiębiorcy?

Można robić biznes "całą swoją osobą" i przypiąć sobie

plakietkę, że jestem najbardziej zapierdzielającą osobą w okolicy. Ale na dobrą sprawę...

... to nie jest powód do dumy.

Powód do dumy to jest zrobienie biznesu, który jest w stanie działać bez nas. To jest piekielnie trudne wyzwanie.
pokaż więcej...
Piotr Majewski
Masz przechlapane w biznesie, jeśli...

1: Głównie sprzedajesz swój czas. Nie zależnie od tego, czy pracujesz na etacie czy masz własną działalność gospodarczą, czy masz spółkę, to cokolwiek byś nie robił to jest to bardzo mocno związane z Twoim czasem.

2: Jeżeli Ty przestaniesz pracować, to albo ten Twój etat przestanie działać,
pokaż więcej...

Newsletter Strategia, Separacja i Skalowanie

Skupiamy się na strategii, budowaniu procedur, procesów i zespołów. Na odseparowaniu Cię od działalności operacyjnej i przygotowaniu Twójego biznes na skalowanie. Na zamianie etatu, który nazywasz biznesem, na prawdziwy biznes.

Dołącz do 97 343 czytelników